Det är något med Dig.

Om nätterna saknar jag dig som mest, fastän vi bara spenderat en natt tillsammans. Jag saknar lugnet och tryggheten i din arm om min midja, jag saknar fumlande kyssar i mörkret. Jag saknar att höra dig andas. Jag saknar att vakna tätt intill dig och kisa i morgonsolen när jag kysser dina sovande läppar.
Jag har aldrig tidigare känt mig så levande och så fri som jag gör med dig. Du gör mig lycklig.

Dina ord sprider så mycket värme i min kropp.
Och De Där Tre Orden ligger mig så varmt om hjärtat att jag är livrädd för att säga dem. 
Så istället ber jag dig, Lämna mig aldrig.



Kommentarer
Postat av: A.

Du skriver himla fint!



Svar: Åh, så fint!

Postat av: tjockoglá - ny blogg!

hej :) fina ord de där!

2009-04-09 @ 22:48:24
URL: http://tjockogla.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Läs mitt inlägg om smink!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-09 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0